...

Termeni și condiții

Vă mulțumim pentru faptul că vizitați site-ul https://foodgear.ro Această pagină de internet este proprietatea firmei Food Gear Romania SRL, persoana juridica romana, avand sediul social situat in Bucuresti, Intrarea Dridu nr. 1, sector 1, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/3843/2024, cod unic de inregistrare  RO 49643670. Accesarea, navigarea și folosirea în orice fel a acestui site reprezintă acordul dumneavoastră expres și neechivoc cu toate condițiile și termenii prezentați în continuare.

Legislație

În conformitate cu prevederile Regulamentului European GDPR din 25 mai 2018 privind protecția persoanelor și a prelucrării datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii numărul 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Food Gear Romania SRL se obligă să administreze și să stocheze în condiții de siguranță și doar pentru scopurile specificate datele personale ce îi sunt furnizate de către diverși Utilizatori ai site-ului. Aceste date sunt colectate pentru desfășurarea activității de comerț on-line prin intermediul paginii de internet https://foodgear.ro.

Furnizarea datelor solicitate în formularul de înregistrare nu este obligatorie. Lipsa acestora ne împiedică însă să preluăm comenzile dumneavoastră și să vă livrăm produsele dorite.

Conform prevederilor Regulamentului European GDPR din 25 mai 2018, Utilizatorii au dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției.

În același timp Utilizatorii au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc și să solicitate ștergerea acestora. Această solicitare se va face într-o cerere scrisă și semnată ce se va trimite pe adresă Operatorului de date și anume Food Gear Romania SRL, intrarea Dridu, nr. 1, bl. L3, sc. 1, et. 4, ap. 52, sector 1, Bucuresti.

Magazinul online https://foodgear.ro deține drepturi de folosință asupra conținutului (imagini și texte) de pe site. Pentru a raporta încălcarea drepturilor de autor, trimiteți un email pe adresa: office@foodgear.ro .
Preluarea informațiilor despre produse sau a imaginilor fără acordul scris al foodgear.ro este considerată furt de proprietate intelectuală. Tentativele de acces neautorizat la site și încercările de fraudă vor fi raportate autorităților competente.

Înregistrare

Pentru a beneficia în totalitate de serviciile oferite de pagina noastră de internet este necesar să vă creați un cont de Utilizator. Acest lucru se face prin completarea datelor personale cerute în formularul de la adresă https://foodgear.ro/contul-meu. Adițional pot fi cerute date suplimentare, necesare emiterii facturilor proforma sau fiscale și livrării produselor. Este obligatoriu ca datele introduse în formular să fie reale. Nu este permisă introducerea datelor false precum și introducerea de date care nu vă aparțin. Ulterior completării formularului de abonare, pe adresa de email introdusă veți primi un email de confirmare a creării contului de Utilizator.

Operatorul își rezervă dreptul de a refuza fără o notificare în prealabil crearea unui cont dacă se observă că datele introduse în formular nu sunt reale sau nu vă aparțin.

Confidențialitate

Informațiile pe care le furnizați sunt folosite doar de către Operator și de către consilierii de vânzare ce sunt angajați cu contract de muncă, se află în subordinea Administratorului și care au semnat un contract de confidențialitate. Informațiile furnizate de Utilizatori nu sunt comunicate niciunui terț, excepție făcând companiile de livrare. Informațiile furnizate nu sunt transferate niciunei entități fizice sau juridice din afara României.

Administratorul siteului își rezervă dreptul de a bloca accesul Utilizatorilor care încalcă regulamentul de utilizare, legislația în vigoare sau care postează opinii și comentarii cu conținut injurios.

Operatorul poate folosi datele Utilizatorilor în scopul informării acestora cu privire la situația contului, pentru evaluarea produselor sau serviciilor oferite sau pentru notificarea prin newsletter-uri periodice a ofertelor curente.

Orice Utilizator care nu mai dorește să primească newsletter-ul se poate dezabona trimițând un e-mail cu subiectul “Dezabonare” la adresa office@foodgear.ro .

Prețuri

Pe pagina noastră de internet prețul produselor este afișat în Lei sau în Euro, fara TVA inclus.

Prețul de bază a produselor din site este în Euro, iar conversia prețurilor în Lei se face luând în considerare cursul valutar BNR din ziua inregistrarii comenzii +1%. Factura proformă va fi trimisă pe adresa de email declarată în momentul creării contului de utilizator și include taxa de timbru. Nu se percep niciun fel de comisioane suplimentare.

În situația în care prețul unui produs este afișat incorect din cauza unei erori tipografice sau a unor informații greșite primite de la furnizori, Operatorul are dreptul să refuze sau să anuleze orice comandă plasată pentru acel produs. În situația în care Utilizatorul a efectuat deja plata Operatorul se obligă să ramburseze imediat suma aferentă comenzii anulate.

Plata produselor

Plata produselor comandate prin intermediul paginii de internet https://foodgear.ro se face în Lei în conformitate cu facturile emise de Operator și trimise către Utilizator la adresa de email specificată în datele de identificare din contul acestuia.

Metoda de plată este prin virament bancar cu ordin de plată.

Pentru produsele care nu sunt în stoc și necesită comandă la furnizor, se percepe plata unui avans la comandă. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care Cumpărătorul optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către Cumpărător, la cererea lui, conform nevoilor personale, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.

Livrare

Termenul de livrare se exprimă în zile lucrătoare (5 zile/săptămână). Termenul de livrare decurge din momentul confirmării telefonice a comenzii pentru comenzile cu plata ramburs sau de la data încasării în cont a plății.

În momentul finalizării comenzii clientul poate opta pentru 3 metode de transport:

  • livrarea produselor prin firme specializate de curierat sau de transport
  • livrarea la adresa Clientului cu mijloacele de transport proprii ale Food Gear Romania SRL


Produsele comandate se livrează pe teritoriul României în termenul de livrare indicat la momentul plasării comenzii. 

Livrarea prin curier se face până la adresa clientului sau la punctele de ridicare ale coletelor de la adresele firmelor de curierat după caz.

În afară de situațiile în care Vânzătorul și Clientul convin altfel, livrarea echipamentelor se face la intrarea în clădire. Cade în sarcina Clientului manipularea produselor în interiorul spațiului, pe scări sau cu liftul (către etajele superioare). Vânzătorul nu poate fi făcut răspunzător pentru deteriorarea produselor în urma transportului. În cazul în care clientul observă ambalajul exterior deteriorat, este necesară refuzarea coletului la primire. În cazul în care totuși clientul primește coletul este necesar să se întocmește proces verbal cu agentul care efectuează livrarea, în caz contrar orice reclamație făcută ulterior nu poate fi soluționată.

Cumpărătorul are obligația de a analiza produsul la primirea sa și în cazul în care produsul prezintă defecțiuni, Clientul are obligația de a notifica vânzătorul în cel mult 48 de ore de la intrarea în posesia acestuia pentru remedierea sa.

Limitarea răspunderii

Food Gear Romania SRL nu răspunde pentru prejudiciile create, din cauze ce exclud culpa să, de nefuncționarea magazinului virtual precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării paginilor magazinului virtual (ex. defecțiuni la rețeaua de internet, sau a avariilor apărute la serverele companiei ce asigură hostingul site-ul nostru).

Obligațiile vânzătorului

Vânzătorul pune la dispoziția Clientului, informații și specificații tehnice referitoare la produsele și serviciile sale pentru a atinge finalitatea menționată în comanda online.

Food Gear Romania SRL este deținătorul drepturilor de proprietate intelectuală asupra magazinului virtual, respectiv asupra mărcilor, designului, funcționalităților site-ului, imagini și specificații tehnice.

Specificațiile produselor și documentația tehnică aferentă acestora, prezentate pe site sunt furnizate de către producători, Operatorul oferind doar suportul tehnic pentru afișarea lor.

Imaginile produselor afișate pe pagina de internet sunt doar cu titlul de prezentare. Produsele efectiv comandate pot diferi sub aspectul unor caracteristici (cum ar fi nuanțe de culoare) de aspectul real al produsului, în funcție de lotul în care au fost fabricate.

Prețurile produselor sunt actualizate periodic. Prețul produsului comandat este cel afișat la data plasării comenzii.

Garanție

Produsele achiziționate prin comandă telefonică sau on-line realizată pe site beneficiază de garanție în condițiile OUG 140/2021. Condițiile acordării garanției diferă de la caz la caz, pentru persoane fizice, respectiv, pentru persoane juridice.

Certificatele de garanție care se eliberează odată cu factura, conțin toate informațiile necesare despre modul de asigurare a garanției, perioada de garanție și informațiile necesare pentru contactarea centrelor de service autorizate.

Dacă produsul achiziționat este în perioada de garanție stipulată în certificatul de garanție și respectă condițiile prevăzute în certificat atunci acesta va fi reparat în mod gratuit de centrele de service autorizate. În această situație vă rugăm să ne contactați la numarul de telefon 0771.077.918 sau pe e-mail la office@foodgear.ro pentru a va fi comunicata adresa centrului de service unde este necesar sa trimiteti produsul, împreună cu certificatul de garanție și o copie a facturii.

Realizarea garanției se face prin modalitatea reparației.

Garanția nu se acordă dacă seria produsului a fost ștearsă, modificată sau lipsește.

Termenul de remediere a defecțiunilor este de 15 zile de la data sesizării. În cazul în care acest termen nu poate fi respectat din rațiuni independente de centrul de service, clientul va fi notificat cu privire la termenul cel mai apropiat de remediere și la motivele care au dus la prelungirea acestuia.

Cererile de service în urma cărora se vor constata următoarele situații: echipament nealimentat, alegerea unui regim de lucru necorespunzător pentru echipament se vor considera ca intervenții nefondate. Costul intervenției nefondate este de 250 lei fără TVA/oră, la care se adaugă taxele de transport. 

Reparațiile în perioada de garanție se efectuează în mod gratuit la service-urile partenere Food Gear Romania SRL. În cazul în care se solicită intervenția în locația unde este amplasat echipamentul, solicitantul este de acord să plătească costurile ocazionate de deplasarea atelierului mobil și anume, 5 lei fără TVA / km dus-întors.

Întreținerea periodică în garanție se face de către cumpărător conform instrucțiunilor de utilizare.

De la garanție sunt excluse:

a) Părțile de natură consumabilă (becuri);

b) Părțile din sticlă/plastic/șamote/cărămizi refractare;

c) Defectele cauzate de supra-sarcini, întreruperi sau conectarea incorectă a alimentării electrice;

d) Defectele datorate conectării greșite a accesoriilor opționale. 

e) Defecte survenite în urma manipulării sau a transportului.

Retur de produse

Societatea comercială care administrează magazinul online https://foodgear.ro este o firmă de tipul business to business, produsele fiind în principal destinate persoanelor juridice, respectiv spațiilor comerciale. În ce privește produsele achiziționate de persoane juridice, conform OUG 34/2014, compania nu este obligată să accepte returul produselor.

În cazul în care consumatorul are o problemă legată de o comandă, care nu pare a putea fi rezolvată prin email sau cu persoana cu care a luat legătura, se poate lua legătura pentru o conciliere la adresa de email office@foodgear.ro .

Renunțarea la cumpărare.

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple, care vor fi livrate separat, perioada de retur va fi diferită pentru fiecare produs în parte.

Pentru returnarea produsului trebuie să notificați în scris acest lucru, prin email la office@foodgear.ro . Se vor lua în considerare doar cererile scrise.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în minim 2 zile și maxim 14 zile de la primirea produselor și de la analizarea stării lor, în măsura în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății.
Rambursarea sumelor datorate se va face prin transfer bancar în contul IBAN al clientului, furnizat de acesta.

Consumatorul este responsabil în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezența lui fiind specifică producătorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în forma și condițiile în care a fost eliberat de către producător. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la contract.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, Bunul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultat din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

NU SE POT RETURNA:

  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igienă/îngrijire personală care au fost desigilate.
  • Înregistrări audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator.

Definiții 

Site – https://foodgear.ro

Operator/Vânzător – Food Gear Romania SRL – persoană juridică cu sediul în județul Bucuresti / România

Utilizator/Client – persoană fizică/juridică Română care crează un cont personal pe site în scopul de a accesa informații tehnice sau prețuri ale produselor și pentru a plasă comenzi

Terț – orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, altă decât persoană vizată, operatorul ori persoană împuternicita sau persoanele care, sub autoritatea directă a operatorului sau a persoanei împuternicite, sunt autorizate să prelucreze date

Stocare – păstrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal culese

Prelucrarea datelor cu caracter personal – orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea

Date cu caracter personal – orice informații referitoare la o persoană fizică sau juridică identificată sau identificabila; o persoană identificabila este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulți factori specifici identității sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale.